Оригинални идеи за моќен маркетинг

Оригинални идеи за моќен маркетинг

Во светот постојат исклучително талентирани и креативни маркетинг агенти кои умеат од рекламата да создадат вистинско парче уметност. Но, во денешно време, кога секој човек на дневно ниво гледа по илјадници реклами, најтешката работа е да се привлече вниманието на потенцијалните купувачи. Па, доколку ви е тешко да смислите добра идеја за рекламирање на вашиот производ или едноставно сакате на интересен начин да утепате пет минути од вашето време, оваа колекција од испечатени реклами на дупла страна во магазини, е токму она што ви треба. Рекламите се толку интересни што со сигурност на никој не би му пречело и доколку целото списание е исполнето со нив, наместо со регуларната содржина. 🙂
.

Адидас: засекогаш спорт

Оригинални идеи за моќен маркетингОригинални идеи за моќен маркетингОригинални идеи за моќен маркетинг.

Меѓународна курирска служба ДХЛ

Оригинални идеи за моќен маркетингОригинални идеи за моќен маркетинг.

Долна облека за мажи од STYX

Оригинални идеи за моќен маркетинг

Долната облека за мажи од STYX нуди уникатен дизајн, кој осигурува дека нема дел од облеката да се стутка во средината на машката задница.

.
Шибер врати на Икеа

Оригинални идеи за моќен маркетинг.

Екстра големо кафе во Мекдоналдс

Оригинални идеи за моќен маркетинг.

Бразилска бикини врвка

Оригинални идеи за моќен маркетинг.

Телевизори Самсунг

Оригинални идеи за моќен маркетинг.

Трепки од Клиник

Оригинални идеи за моќен маркетингОригинални идеи за моќен маркетинг.

Компанија за поставување сончеви колектори Shikun & Binui Solaria

Оригинални идеи за моќен маркетинг.

Гума за џвакање Arcor

Оригинални идеи за моќен маркетинг.

Ленти за депилација Epildou

Оригинални идеи за моќен маркетингОригинални идеи за моќен маркетинг.

Repromed: Не фрлајте ја вашата сперма

Оригинални идеи за моќен маркетингОригинални идеи за моќен маркетингМаркетинг агенцијата Jampshop додале безобразен маркетинг сегмент во нивната онлајн кампања за придобивање донатори на сперма во Репромед, познатата Австралиска клиника за плодност. Потенцијални машки кандидати, го добиле машкото списание FHM и притоа откриле дека некои страници се меѓусебно залепени. Тие биле во искушение да ги одлепат страниците и притоа виделе слика од атрактивен фотомодел во долна облека и порака. Интерактивниот веб-сајт на Репромед ги предизвикува мажите да проверат дали имаат „потенцијал“ да постанат пожелни донатори на сперма.
.

Ревлон: Совршен корен

Оригинални идеи за моќен маркетинг

„Без четка. Без измачување. Подраснатиот корен го снемува за само 10 минути.“

.
Гармастан: лосион за брадавица

Оригинални идеи за моќен маркетингОва е реклама за списание за родилки. На дуплите страни има мајка доилка која го држи во раце нејзиното бебе. Двете страници се меѓусебно залепени. Кога ќе ги одлепите брадавицата ќе се откине и ќе остане во устата на бебето, а тоа демонстрира колку болно може да биде доењето, ако не се користи лосионот Гармастан.
.

Greenpeace: Дрво

Оригинални идеи за моќен маркетинг

„Дефорестацијата продолжува со вртење на страницата.“

Оригинални идеи за моќен маркетинг.

Мекбук про: ултратенок

Оригинални идеи за моќен маркетинг.

Субару Форестер: Крал на височините

Оригинални идеи за моќен маркетинг.

Мебел NHA HInh

Оригинални идеи за моќен маркетингОригинални идеи за моќен маркетингОригинални идеи за моќен маркетинг.

Магазин за мажи: Hombre magazine

Оригинални идеи за моќен маркетинг

Двете страници биле залепени една со друга и мора да се одлепат за да се види рекламата.

.
SulAmerica: осигурување на здравје

Оригинални идеи за моќен маркетингОригинални идеи за моќен маркетинг.

Hawaiin Tropic лосион: уживајте во сонцето

Оригинални идеи за моќен маркетинг.

Реклама за градникот „Вондербра“

Оригинални идеи за моќен маркетингОригинални идеи за моќен маркетинг


Бидете секогаш во тек со новите содржини на Кафе пауза. Следете нè на Твитер или пак станете фанови на нашата страница на Фејсбук.


САКАТЕ ДА ГИ ДОБИВАТЕ НАШИТЕ СОДРЖИНИ НА ИМЕЈЛ?

       

За авторот
Љубопитна новинарка и маркетерка со истражувачки дух, која е во вечна потрага по доза креативност. Животно мото ѝ е дека без утринско кафе, испеана песна и барем малку возбуда, не треба да ѝ помине ниту еден ден. Неостварен сон - да го прошета светот.

Поврзани содржини

Остави коментар