Тринаесетте училишни предмети од различни земји кои би сакале да ги имаат и вашите деца
7. Безбедно користење Интернет (Израел)
Ако на возрасните им е тешко да се оттргнат од социјалните мрежи, тогаш тоа им е уште потешко на децата. Младите објавуваат бројни видеа и фотографии на Интернет и имаат свои Јутјуб канали. Родителите и лекарите се загрижени за создавањето зависност кај младите од Интернетот. Токму заради тоа, во Израел е воведен час за безбедно користење Интернет. Наставниците ги учат децата за правилата на однесување при користење Интернет, како и тоа како да реагираат и одговорат кога ќе добијат негативен коментар. Учат и како да не бидат „хакирани“, како да не „закачат“ компјутерски вируси и како да ги заштитат своите лични податоци.
8. Вештачка интелигенција (Кина)
Предметот Вештачка интелигенција е воведен во основното и средното образование во Кина. Сè уште е нов предмет, бидејќи се вовел годинава. На овие часови децата не учат само за вештачката интелигенција, туку учат и како да ја користат. За да покажат што научиле, децата креираат роботи.
9. Јога (Велика Британија, САД, Австралија)
Дали по работното време посетувате часови по јога? Е, па учениците од некои земји имаат среќа да практикуваат јога на часовите. Овие часови се воведени во основното и средното образование во Британија, САД и Австралија. Часовите се изведуваат двапати неделно и траат по 40 минути. За да знаат како да ја практикуваат и да ги учат децата за вештините на јогата, наставниците поминуваат 6-неделна подготовка. Тие согледуваат како функционира нервниот систем кај децата и им помагаат на тие што имаат потешкотии при медитацијата. Помалите деца медитираат по неколку минути, а повозрасните вежбаат трпеливо однесување. На тој начин учат како да бидат стрпливи и како да решаваат проблеми на мирен начин.
10. Сурфање (Австралија, Нов Зеланд, Хаваи)
Австралија е опкружена со океани и луѓето сурфаат во текот на целата година. Токму поради тоа тие од најмали нозе учат да сурфаат на задолжителни училишни часови. На почетокот учат како да стојат на штицата и како да одржуваат рамнотежа. Овој спорт е добар за оформување на детското тело, а преку него учат и како да живеат во хармонија со природата. Но, овој час не им е наменет на сите деца. Привилегија да го изучуваат имаат децата што живеат покрај океан. Другите деца имаат часови по пливање.
Ваква настава се изведува и во Нов Зеланд и Хаваи.
11. Восхит кон природата (Јапонија)
Во Јапонија се смета дека не треба само да учиме за природата, туку треба и да ѝ се восхитуваме и тоа е вистинскиот став кој сите треба да го имаме.
Наместо досадни часови во училница, децата одат на екскурзии. Тие посетуваат убави места и се восхитуваат на убавите растенија, птици и животни. Учителите ги учат децата да ја сакаат природата околу нив.
12. Наука за животот (Турција)
Во првите три години од образованието во Турција, има четири главни предмети и тоа се: Турски јазик, Математика, странски јазик и Наука за животот. На овие часови тие учат за светот околу нив, како да се грижат за своето здравје и за природата, учат и да ги почитуваат сите без исклучоци и ги следат настаните во својата земја и во светот. Учат и за доброто однесување и за манирите.
13. Морал (Виетнам)
Во Виетнам образованието е сè уште луксуз. Но, децата уште на 6 години учат што е добро, а што лошо. Тие имаат задолжителен предмет наречен Морал и во негови рамки наставниците не само што укажуваат кога нешто е добро или лошо туку и објаснуваат зошто е тоа така и кои се последиците од нечие однесување.
Можеби сакате да прочитате и за 9-те воспитни методи со кои децата растат во успешни личности.