Зошто социјалните реклами мора да бидат шокантни?
Рекламирањето не е само алатка за продавање. Професионалците можат да ги претворат рекламите во моќен инструмент за информирање и просветлување на општеството. Светлите и добро осмислени фотографии остануваат во сеќавањето на луѓето и ги тераат да размислуваат за важни нешта. Во продолжение погледнете неколку примери на социјално рекламирање од целиот свет. На овие реклами се прикажани најчестите проблеми во модерниот свет и ни покажуваат дека сите се наоѓаме во истиот брод. Токму поради ова потребен е заеднички напор за да се решат овие проблеми.
1. Не се сите селфи фотографии исти, но не треба да бидат ни толку различни
Оваа реклама им е посветена на децата бегалци. Момчето оставило коментар под фотографијата:
„Се збогувам со пријателите.“
2. Немојте да возите и да пишувате пораки
Land Rover предупредува за последиците од користењето телефон додека возите.
3. Спасете ги децата
Сексуалното насилство врз децата многу често започнува со онлајн комуникација.
4. Пијалак за пливање
Власта од Нов Зеланд предупредува за последиците од пиење алкохол на плажа.
5. Не одредувајте ја вредноста на жената по нејзината облека
Оваа реклама сака да нè научи да не ги обележуваме сите што ќе ги видиме.
6. Треба да се носи, а не да се плашат од него
Реклама против домашното насилство врз деца.
Продолжува на следната страница…