Женските гради како светски лидери
Главна цел на сите маркетинг кампањи е да бидат нешто досега невидено, интересно, забавно и да им остане во глава на луѓето. Ова особено важи за печатените кампањи, каде што со една слика морате да кажете многу.

Маргарет Тачер и Че Гевара
Одличен пример за ваква кампања се рекламните постери на бразилската компанија „Hope“, која произведува пуш-ап градници. Нивното мото за оваа кампања гласи „Right and Left together“, а е дело на маркетинг агенцијата „Giovanni+Draftfcb“ која на многу смешен начин ги претставува женските гради како светски лидери кои во реалноста не се сакале.

Роналд Реган и Фидел Кастро

Џорџ Буш и Уго Чавез
Бидете секогаш во тек со новите содржини на Кафе пауза. Следете нè на Твитер или пак станете фанови на нашата страница на Фејсбук.