Уметност со чевли: Пролетната кампања на Кристијан Лубутан

Уметност со чевли: Пролетната кампања на Кристијан Лубутан

Уметност со чевли“ е новата барокна пролетно-летна кампања за 2014 година на Кристијан Лубутан која била инспирирана од делата на артистот Питер Пол Рубенс. Фотографот Питер Липман завршил одлична работа со прекрасните чевли и модни додатоци на познатиот бренд во комбинација со разнобојни цвеќиња. Погледнете ги наредниве неколку фотографии кои ќе ви го разбудат пролетниот дух.

Уметност со чевли: Пролетната кампања на Кристијан Лубутан



Бидете секогаш во тек со новите содржини на Кафе пауза. Следете нè на Твитер или пак станете фанови на нашата страница на Фејсбук.


САКАТЕ ДА ГИ ДОБИВАТЕ НАШИТЕ СОДРЖИНИ НА ИМЕЈЛ?

       

За авторот
Дипломиран психолог кој обожава да пишува. Автор на научно-фантастичната книга „На работ од времето“. Животно мото ѝ е дека не смее да помине ниту еден ден без кафе и танцување.

Поврзани содржини

Остави коментар