Познати брендови на чудни локации
Она што го работи италијанскиот артист Филипо Минели може да се опише како нешто помеѓу уметничко дело и реалност. Ова не е баш улична уметност, но оди натаму. Тој дефинитивно знае да го привлече вниманието со неговите напишани зборови и нацртани логоа кои се појавуваат насекаде.
Логоата на „Епл“ и на „Фејсбук“ се нацртани на некои стари ѕидови, а „Гугл“ може да го видите на кинескиот ѕид, во црква и на детско игралиште. Неговата цел е да создаде контраст помеѓу зборовите и одбраните локации, за оној кој што ќе го види неговото дело да се запраша што сакал да каже авторот.
———————————————————————————————————————————————————————
Бидете секогаш во тек со новите содржини на Кафе пауза. Следете нè на Твитер или пак станете фанови на нашата страница на Фејсбук.