Неуспешни продукти за кои големите компании зажалиле - Part 2

Неуспешни продукти за кои големите компании зажалиле

6. Твитер Пик, 2009

Неуспешни продукти за кои големите компании зажалиле

Оваа мобилна направа била наменета само за Твитер. Имала само една цел – праќање и добивање твитови, но не успевала ни во тоа. Дозволувала преглед на само 20 карактери од твитовите.

7. Гугл очила, 2013-2014

Неуспешни продукти за кои големите компании зажалиле

Ова беше навистина неуспешен обид да се направат паметни очила. Направата имаше цена од околу 1.400 евра и ниту една од функциите не работеше како што треба.

8. Парфем Бик, 1989-1990

Неуспешни продукти за кои големите компании зажалиле

Во 1989-та година компанијата Бик (Bic) решила да направи производ целосно неповрзан со нивниот бренд – парфем. Луѓето не биле импресионирани, па парфемите биле тргнати од продажба наредната година. Компанијата изгубила околу 10 милиони евра.

9. Јогурт Космополитан, 1999

Неуспешни продукти за кои големите компании зажалиле

Во 1999-та година списанието Космополитан решило да се проба на пазарот за храна. Тие го смислиле овошниот јогурт Космополитан. Иако продуктот им се допаднал на потрошувачите, компанијата не можела да го продаде својот бренд па производот е тргнат од продажба по само 18 месеци.

10. Вио, Кока-кола, 2009

Неуспешни продукти за кои големите компании зажалиле

Овој пијалак од 2009-та година воопшто не им се допаднал на потрошувачите. Изгледа дека комбинацијата од млеко со газирана вода нема многу добар вкус.


САКАТЕ ДА ГИ ДОБИВАТЕ НАШИТЕ СОДРЖИНИ НА ИМЕЈЛ?

       

За авторот
Студент кој секојдневно се губи низ страниците на некоја книга. Пишувањето и јогата го прават нејзиниот ден целосен.

Поврзани содржини

Остави коментар