Зошто социјалните реклами мора да бидат шокантни? - Part 2

Зошто социјалните реклами мора да бидат шокантни?

7. Не можам да го дочекам крајот на сезоната

Зошто социјалните реклами мора да бидат шокантни?

Ова е моќен пример за социјална реклама за донирање органи.

„Вим чека нови бели дробови. Без донатор, можеби нема да доживее да ја изгледа последната епизода од омилената серија.“

8. Бидете внимателни кога испраќате приватни фотографии на странци

Зошто социјалните реклами мора да бидат шокантни?

„Дали сте сигурни? Дали сте сигурни дека сакате да ја испратите оваа фотографија? Дали сте сигурни дека тој е оној што тврди дека е? Дали сте сигурни дека сакате да му дадете нешто што може да го злоупотреби за уште лични и компромитирачки фотографии? Дали сте сигурни дека нема да се заканува дека ќе ја сподели фотографијата со сите што ги знаете? Дали сте сигурни дека сакате да му дадете толкава моќ?“

9. Секоја буква може да биде последната

Зошто социјалните реклами мора да бидат шокантни?

Ова е уште една социјална реклама за користење телефон додека возите.

10. Алкохоличарот не се повредува само себеси

Зошто социјалните реклами мора да бидат шокантни?

Реклама за последиците од алкохолизмот.

11. Нееднаквоста на половите на работното место

Зошто социјалните реклами мора да бидат шокантни?

„Како американска жена, Марк Цукерберг би заработувал околу 21% помалку.“

12. Вие можете да го исклучите, тие не

Зошто социјалните реклами мора да бидат шокантни?

Уште една реклама за бегалците.

Продолжува на следната страница


САКАТЕ ДА ГИ ДОБИВАТЕ НАШИТЕ СОДРЖИНИ НА ИМЕЈЛ?

       

За авторот
Студент кој секојдневно се губи низ страниците на некоја книга. Пишувањето и јогата го прават нејзиниот ден целосен.

Поврзани содржини

Остави коментар